Ben je klant bij Ziggo? Dankzij online inloggen ben je tegenwoordig overal bereikbaar. Terwijl je geniet van een warme kop koffie, kan je inloggen op jouw Online webmail en een e-mail versturen. Ook onderweg met de trein kan je eenvoudig inloggen en je e-mails lezen. Overal waar je internettoegang hebt ter wereld, kan je via jouw Ziggo webmail je e-mails lezen en/of versturen. Het enige wat je nodigt hebt, is een computer of een smartphone, internetverbinding, je e-mailadres en je wachtwoord. Wachtwoord vergetenVoor een webmail is een wachtwoord vereist want dit is jouw toegangscode om op allerlei computers of smartphone je e-mails te kunnen lezen. Het is dan ook ten sterkste aangeraden om een moeilijk te raden wachtwoord te kiezen of om de paar maanden je wachtwoord te wijzigen. Op die manier vermijd je dat hackers je wachtwoord zouden kunnen kraken. Log ook telkens weer uit als je je e-mails hebt gelezen, verlies van je smartphone is sneller gebeurd dan je denkt. Indien je je wachtwoord vergeet, kan je telefonisch en met je klantnummer in de hand een nieuw wachtwoord aanvragen. Contact bij storingenHeb je last van een storing? Neem dan altijd een kijkje op de website van Ziggo.nl waar je een overzicht terugvindt van actuele storingen. Staat jouw storing er niet tussen? Neem dan contact op met de klantenservice die je met veel plezier verder zal helpen. Hou altijd je klantnummer bij de hand voor een vlotte en snelle verwerking van je vraag of melding. Voor minder dringende zaken kan je altijd het contactformulier invullen. De klantendienst doet dan al het mogelijke om je zo snel mogelijk een antwoord te bieden. Ziggo klantenservice is beriekbaar op telefoonnummer: 0900-1884 |
Volg de link voor info : link |